weer wifi.

11 november 2015 - Mackay Harbour, Australië

Na een erg lange rit dan eindelijk aangekomen in Emupark, we dachten met z'n allen Rockhampton maar de overnachtingsplaats blijkt 50 kilometer verderop te liggen. Het ligt in een erg klein dorpje met weinig faciliteiten. Na aankomst zijn we naar een haventje 12 kilometer verderop gereden omdat daar de boot vertrekt naar Keppler eiland. Devolgende dag zouden we eigenlijk een boot en snorkeltrip maken. Gezien de weersvoorspelling hebben we hier van afgezien. 100 dollar pp was toch een beetje te veel om op een boot te zitten in de regen. De volgende dag was het toch nog aardig weer en zijn we maar naar de grotten gegaan en 's middags even naar het strand. Omdat er een gezamelijke keuken in het hotel zat zijn we twee dagen in het enigste restaurant van het dorp gaan eten. Super eten en spot goedkoop. De eerste dag een dronken ober en de tweede dag helemaal geen ober.Ook moesten we ons eigen drank meenemen(alc.). De volgende dag een erg lange fit voor de boeg naar Mackay. Een erg saaie rit in 34 graden. Om 14:30 uur gearriveerd bij het huisje, van alle gemakken voorzien. Even snel een biertje en een chippie, hierna langs de supermakt voor het avond eten en richting National Park Hilsborough om de Walibi's bij zonsondergang te zien op het strand. Ik dacht al dat ze daar niets te zoeken hadden en dat klopte ook. Wel Walibi's gezien in het park (veel) maar niet op het strand. Na de gebruikelijke foto sessie weer terug naar Mackay en genieten van een heerlijk diner. Tot Wifi.