Karunda, Millaa Millaa

19 november 2015 - Palm Cove, Australië

Gisteren zijn we met de historische trein vanuit Waterfrontstation door het regenwoud naar Kuranda gegaan. In dit oorspronkelijk Aboriginal dorp zijn we naar een vogelpark en een vlindertuin geweest. Eindelijk konden we hier ook de boomerangs vinden die we wilden hebben. Voor de rest is het voornamelijk heel erg gefocust op de touristische prullaria. Om 15:30 zijn we met de skyrail weer terug gegaan. Wat je vanuit de trein ziet, zie je dan vanuit de lucht, heel apart om over het regenwoud te zweven. Na verschillende stops onderweg om de waterval te zien en een lookout punt die over de vallei uitkijkt. Al met al een geslaagde dag.
Vandaag onderweg naar Mareeba, Atherton Tablelands en Millaa Millaa. Een prachtige rit maar we hadden er meer van verwacht. Viel voor het eerst een beetje tegen. Kan gebeuren. Morgen de 20ste al weer onderweg naar Cape Tribulation voor de laatste drie dagen voor we de 23ste weer huiswaarts gaan. Hopelijk valt er nog veel moois te melden. Even geduld dus nog. Inmiddels staan er al weer 137 foto's in het reisverslag, alle gemaakt met de mobiele telefoon of GoPro. De foto's die we gemaakt hebben met de camera's ( ong. 2500 ) daar zullen de mooiste van in een boek komen te staan die op facebook geruime tijd te zien zal zijn. De rest van het verslag zal verzonden worden op het vliegveld van Cairns of Singapore, de komende 4 dagen zitten we zonder internet, helaas.

1. Ingeborg:
    19 november 2015
    Tjonge, het ziet er allemaal geweldig uit! Geniet extra van de laatste dagen..!
  2. Marianne & Piet:
    19 november 2015
    Lieve fam. Hendrix
    Geniet nog van de laatste dagen van jullie avontuur.
    Heel hartelijk bedankt dat wij mochten mee genieten wij hebben er van genoten om zo op de hoogte blijven.
    Een héle goede terug tocht en tot snel.
    Kus Piet en Marianne
  3. Jeanette:
    20 november 2015
    Echte geweldig dat we op deze manier mochten mee genieten.
    Ben nieuwsgierig naar het foto boek.
    Geniet nog maar lekker voor je het weet zit je weer hier.
    Jeanette