Dagje Noosa.

5 november 2015 - Noosaville, Australië

Vandaag weer een fantastische dag, 8 uur de wekker, ontbijten, douchen en op pad. Noosa National Park staat op het programma. We hebben er prachtig gewandeld en van het ene mooie plaatje naar het andere. Onderweg nog een Koala gespot. Wat een prachtige natuur. Na een wandeling van ruim twee uur zijn we wat gaan eten. Hierna op weg naar het strand voor een middagje relaxen. Op het strand was het erg rustig, erg warm en erg prachtig. Het zeewater was heerlijk warm, wat een pracht plek. Na een uurtje waren we toe aan verkoeling en zijn we terug gegaan voor douche en een duik in het zwembad, de dames daarna nog in de Spa en daarna borreltijd. Na de borrel zijn we nog naar de baai van Noosa gegaan met de hoop op dolfijnen, helaas. Op een terrasje nog een biertje gedaan en weer terug naar het apartement waar we zijn gaan BBQ'en. Er staat een vaste bbq met tafels en stoelen, echt goed geregeld. In heel Australië staan in parken, langs de weg en bij de stranden dit soort BBQ's. Heerlijk gegeten en nu aan de koffie. Morgen alweer op weg naar Herveybay waar Fraser island op het programma staat.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marianne & Piet:
    6 november 2015
    Hey lieve vakantie gangers .
    Ik geniet van jullie reis verslag wat beleven jullie véél!!!
    En wat makkelijk he dat er ook nog een goede kok (Johan) bij jullie hebben!!!
    Als jullie eenmaal thuis zijn hebben jullie dus echt de hemel op aarde gezien.
    Nou ja op de dolfijnen na.
    Kom die dan maar in Harden wijk bekijken.
    Veel lief Marianne en Piet natuurlijk